Llocs de treball

Les indústries vinculades a l'agricultura i ramaderia no són els únics destins finals del nostres alumnes, també la indústria vinculada al sector químic (adobs, pintures, plagicides,...), la indústria on els assajos són eminentment físics (papereres, control de la construcció,...) i la naixent indústria de control mediambiental (contaminació, tractament d'aigües, deixalleries, tractament de residus,...). Cal afegir un darrer destí professional dels nostres alumnes: els laboratoris, tant públics com privats, implicats d'una forma directa o indirecta en el control de qualitat de les indústries abans esmentades aixi com els laboratoris d'investigació de la universitat.

El Segrià, Les Garrigues, El Pla d'Urgell, L'Urgell, La Segarra, La Noguera, així com les comarques de muntanya i també alguns indrets de La Franja de Ponent, són el territori que nodreix d'alumnes el nostre centre, i són per això mateix el destí dels nostres alumnes un cop han finalitzat els seus estudis. Com que aquestes comarques són eminentment agrícoles, per això la indústria que s'hi ha establert es la agroalimentària.

Laboratoris