Ruta per Balaguer

DEPARTAMENT DE SEGURETAT I MEDI AMBIENT

El passat 8 d’octubre alumnes i professors d’ECA vam realitzar una visita a Balaguer. Al matí vam visitar l’empresa Pàmies Hortícoles on el Sr. Josep Pàmies ens va fer una xerrada sobre plantes medicinals. Acte seguit, amb els alumnes de 2n d’ECA ens vam traslladar a la Plaça Mercadal on vam iniciar una visita guiada per la Sra Doro fent un repàs de la Història de Balaguer.

Vam pujar pel carrer de la Botera passant per la Porta de Gel i recorrent La Muralla o pas de Ronda fins a visitar l’Església de Santa Maria on les vistes son espectaculars . Després, pel carrer del Torrent, vam accedir al Reial Santuari del Sant Crist de Balaguer que ens va deixar bocabadats. Vam dinar en els jardins adjunts al Santuari i a la tarda, vam visitar el Centre d’Interpretació de l’Or per tal d’endinsar-nos en el món de la febre de l’or tot fent un taller per a buscar-ne i sabeu què, va costar però en vam trobar.