Dia mundial de l'Educació Ambiental

DEPARTAMENT DE SEGURETAT I MEDI AMBIENT

Coincidint amb el DIA MUNDIAL DE L’EDUCACIÓ AMBIENTAL, El passat dimarts 26 de gener, la DEIXALLERIA MÒBIL va visitar l’INS Escola del Treball.

Un cop més, dins el projecte de implementació del sistema de gestió ambiental segons la Norma UNE EN ISO 14001 en que està certificat el centre, els alumnes del CFGS d’Educació i Control Ambiental van fer una campanya d’informació i difusió per tal de que tota la comunitat educativa s’animés a portar els residus a una zona que hi havia habilitada al centre.

Un dels tallers realitzats en la jornada tractava de la correcta gestió de residus a través d’uns flashcards o joc de cartes en que s’havia d’identificar on anava el residu i a posteriori es feia una visita a la deixalleria mòbil que estava al pati de l’escola i els alumnes podien ubicar els residus en el lloc corresponent.

Es van gestionar residus tòxics, perillosos i contaminants com residus químics, tòners d’impressora, fluorescents, esprais i aerosols, piles, material elèctric i informàtic, ferralla i fustes, entre altres.

GRÀCIES PER AJUDAR-NOS A RECICLAR ELS RESIDUS i CUIDAR EL MEDI!