CICLES FORMATIUS - GRAU MITJÀ - GRAU SUPERIOR - CAS

ColorsMGZ 

CFGS de Màrqueting i publicitat

Grau superior

Titulació: Tècnic/a superior

Família professional: Comerç i Màrqueting

Horari/Torn

1r curs, horari de 8:00 a 14:00h

2n curs, horari de 15:00 a 21:00h

Compactació del mòdul de Formació en Centres de Treball

Si

Formació en Alternança Dual

No

Descripció

Aquests estudis capaciten per definir i efectuar el seguiment de les polítiques de màrqueting basades en estudis comercials i en promocionar i fer publicitat dels productes i/o serveis en els mitjans i suports de comunicació adequats, elaborant els material publicitaris i promocionals necessaris.

Tenen una durada de 2.000 hores (1.650 lectives en el centre educatiu i 350 de pràctiques en un centre de treball) distribuïdes en dos cursos acadèmics.

S’ofereixen conjuntament amb els estudis de grau superior de gestió de vendes i espais comercials (distribució conjunta): L’alumnat que finalitza el CFGS de màrqueting i publicitat pot completar la seva formació cursant, en un tercer any, els continguts específics del CFGS de gestió de vendes i espais comercials i convalidar els continguts comuns a ambdós cicles.

L’alumnat pot realitzar pràctiques en empreses estrangeres dins del programa europeu de mobilitat Erasmus+.

Continguts

  • Gestió econòmica i financera de l’empresa
  • Investigació comercial
  • Treball de camp en la investigació comercial
  • Llançament de productes i serveis
  • Polítiques de màrqueting>
  • Mitjans i suports de comunicació
  • Atenció al client, consumidor i usuari
  • Màrqueting digital
  • Disseny i elaboració de material de comunicació
  • Relacions públiques i organització d’esdeveniments de màrqueting
  • Anglès
  • Formació i orientació laboral
  • Projecte de màrqueting i publicitat
  • Formació en centres de treball

Principals ocupacions i llocs de treball

  • Assistent/a del cap de producte
  • Tècnic/a de màrqueting
  • Tècnic/a en publicitat
  • Tècnic/a en relacions públiques
  • Organitzador/a d’esdeveniments de màrqueting i comunicació
  • Auxiliar de mitjans en empreses de publicitat
  • Responsable de promocions punt de venda
  • Controlador/a d’emissió en mitjans de comunicació
  • Tècnic/a en estudis de mercat i opinió pública
  • Tècnic/a en treballs de camp
  • Inspector/a d’enquestadors
  • Agent d’enquestes i censos
  • Codificador/a de dades per a investigacions de mercats
  • Especialista en implantació d'espais comercials