CFGS d'Assistència a la direcció

Grau superior

Titulació: Tècnic/a superior

Família professional: Administració i Gestió

Horari/Torn

1r curs, horari: 8.00 a 14.00h

2n curs, horari: 15.00 a 21.00h

Mòduls professionals impartits en llengua anglesa

Mòdul sencer: MP02 de gestió de la documentació jurídica i empresarial, MP04 de recursos humans i responsabilitat social corporativa

Alguna unitat formativa/activitat: MP01 de comunicació i atenció al client, MP03 de procés integral de l’activitat comercial, MP05 d’ofimàtica i procés de la informació, Mp11 de simulació empresarial.

Compactació del mòdul de Formació en Centres de Treball

Sí: classes 1r i 2n trimestre, pràctiques a l’empresa 3r trimestre

Formació en Alternança Dual

Descripció

Aquests estudis capaciten per assistir a la direcció i a d'altres departaments en les activitats d'organització, representació de l'entitat i fer les funcions administrativa i documental; gestionar-ne la informació i la comunicació interna i externa, i realitzar altres tasques per delegació, utilitzant, si és el cas, la llengua anglesa i/o una altra llengua estrangera, aplicant la normativa vigent i protocols de gestió de qualitat, que assegurin la satisfacció del client o usuari i actuant segons les normes de prevenció de riscos laborals i protecció mediambiental.

Tenen una durada de 2.000 hores (1.650 lectives en el centre educatiu i 350 de pràctiques en un centre de treball) distribuïdes en dos cursos acadèmics.

S’ofereixen conjuntament amb els estudis de grau superior d’administració i finances (distribució conjunta): L’alumnat que finalitza el CFGS d’assistència a la direcció pot completar la seva formació cursant, en un tercer any, els continguts específics del CFGS d’administració i finances i convalidar els continguts comuns a ambdós cicles.

L’alumnat pot realitzar pràctiques en empreses estrangeres dins del programa europeu de mobilitat Erasmus+.

• Gestió de la documentació jurídica i empresarial
  • Recursos humans i responsabilitat social corporativa
  • Ofimàtica i procés de la informació
  • Procés integral de l'activitat comercial