Projectes Erasmus

El programa Erasmus té com a objectiu aprofundir en la dimensió europea de la Formació Professional i atendre les necessitats d’ensenyament i aprenentatge de tot l’alumnat de formació professional de grau superior del nostre centre. A través del Servei de Programes Internacionals de Formació Professional del Departament d’Ensenyament i de l’OAPEE es promouen diverses iniciatives per a la innovació i millora de la qualitat de la formació professional utilitzant com a instrument la cooperació transnacional en projectes comunitaris que estimulen l'intercanvi, la cooperació i la mobilitat entre els sistemes d’educació i formació dins de la Comunitat Europea.

Presentació de sol·licituds per participar en l’obtenció de beques per la realització de mobilitats

Erasmusplus

Carta Erasmus 1420

L’Institut Escola del Treball de Lleida obre el termini de presentació de sol·licituds per participar en l’obtenció de beques per la realització de mobilitats internacionals dins del programa Erasmus + per la convocatòria KA 1 de l’OAPEE per l’any 2015.

Mobilitat per l'aprenentatge:

• Mobilitat de personal
    • Mobilitat de personal per docència
    • Mobilitat de personal per formació
  • Mobilitat d’estudiants de FP (alumnes de CFGM)
  • Mobilitat d’estudiants d’Educació Superior (alumnes de CFGS)
    • Mobilitat d’estudiants per estudi
    • Mobilitat d’estudiants per pràctiques CFGS
  • Mobilitat d’estudiants recent titulats (mobilitat per pràctiques)

El termini de la presentació de sol·licituds és el 15 de desembre de 2014. Les sol.licituds es lliuraran al despatx de Projectes Europeus.

Projecte comú Escola del Treball amb Osnabrück

PROJECTES ERASMUS

La setmana passada  ens van visitarels membres de la Comissió de Osnabrück (Alemanya) amb qui l’Escola del Treball té un projecte Erasmus+ juntament amb la Caparrella i l’Escola d’Hosteleria.

Aquest projecte facilita que universitaris  de la Facultat de Lletres de la Universitat de Bielefeld vinguin  a realitzar classes als nostres centres per  ensenyar  l’alemany com a llengua a utilizar en l’entorn laboral i és un pont per a que alumnes de l’Escola del Treball puguin dur a terme  les seves pràctiques en empreses alemanyes dins el pla estratègic que té el nostre institut envers la mobilització internacional.