Projectes Erasmus

El programa Erasmus té com a objectiu aprofundir en la dimensió europea de la Formació Professional i atendre les necessitats d’ensenyament i aprenentatge de tot l’alumnat de formació professional de grau superior del nostre centre. A través del Servei de Programes Internacionals de Formació Professional del Departament d’Ensenyament i de l’OAPEE es promouen diverses iniciatives per a la innovació i millora de la qualitat de la formació professional utilitzant com a instrument la cooperació transnacional en projectes comunitaris que estimulen l'intercanvi, la cooperació i la mobilitat entre els sistemes d’educació i formació dins de la Comunitat Europea.

Presentació de sol·licituds per participar en l’obtenció de beques per la realització de mobilitats

Erasmusplus

Carta Erasmus 1420

L’Institut Escola del Treball de Lleida obre el termini de presentació de sol·licituds per participar en l’obtenció de beques per la realització de mobilitats internacionals dins del programa Erasmus + per la convocatòria KA 1 de l’OAPEE per l’any 2015.

Mobilitat per l'aprenentatge:

• Mobilitat de personal
    • Mobilitat de personal per docència
    • Mobilitat de personal per formació
  • Mobilitat d’estudiants de FP (alumnes de CFGM)
  • Mobilitat d’estudiants d’Educació Superior (alumnes de CFGS)
    • Mobilitat d’estudiants per estudi
    • Mobilitat d’estudiants per pràctiques CFGS
  • Mobilitat d’estudiants recent titulats (mobilitat per pràctiques)

El termini de la presentació de sol·licituds és el 15 de desembre de 2014. Les sol.licituds es lliuraran al despatx de Projectes Europeus.

Els nostres erasmus alemanys marxen a casa per Nadal

ERASMUS

Thomas Fervers , de la Universitat de Aachen, ha estat a l'Escola del Treball donant les classes d'alemany extraescolars a aquells alumnes interessats en fer les seves pràctiques a Alemanya. Des de l'octubre, en Thomas ha viscut a Lleida amb altres joves, compartint pis i millorant també el seu castellà. Fins i tot s'atreveix ja amb algunes frases amb català.

Per altra banda, la Jenny Saporito, de Köln, també està a l'Escola del Treball, reforçant a les classes de Comerç Internacional i, a partir de gener, reprendrà les classes que duia a terme en Thomas. Ella també comparteix pis amb estudiants universitaris.

Tots dos s'han sentit molt acollits a Lleida i han gaudit de la vida quotidiana de la ciutat. Marxen ara a les seves respectives ciutats per poder passar les vacances de Nadal amb la família i amics. En Thomas,però, ja no tornarà i seguirà amb els seus estudis universitaris. Li desitgem molta sort en el seu futur. I a la Jenny l'esperem de nou a Lleida a partir del 9 de gener.