Projectes Erasmus

El programa Erasmus té com a objectiu aprofundir en la dimensió europea de la Formació Professional i atendre les necessitats d’ensenyament i aprenentatge de tot l’alumnat de formació professional de grau superior del nostre centre. A través del Servei de Programes Internacionals de Formació Professional del Departament d’Ensenyament i de l’OAPEE es promouen diverses iniciatives per a la innovació i millora de la qualitat de la formació professional utilitzant com a instrument la cooperació transnacional en projectes comunitaris que estimulen l'intercanvi, la cooperació i la mobilitat entre els sistemes d’educació i formació dins de la Comunitat Europea.

Presentació de sol·licituds per participar en l’obtenció de beques per la realització de mobilitats

Erasmusplus

Carta Erasmus 1420

L’Institut Escola del Treball de Lleida obre el termini de presentació de sol·licituds per participar en l’obtenció de beques per la realització de mobilitats internacionals dins del programa Erasmus + per la convocatòria KA 1 de l’OAPEE per l’any 2015.

Mobilitat per l'aprenentatge:

• Mobilitat de personal
    • Mobilitat de personal per docència
    • Mobilitat de personal per formació
  • Mobilitat d’estudiants de FP (alumnes de CFGM)
  • Mobilitat d’estudiants d’Educació Superior (alumnes de CFGS)
    • Mobilitat d’estudiants per estudi
    • Mobilitat d’estudiants per pràctiques CFGS
  • Mobilitat d’estudiants recent titulats (mobilitat per pràctiques)

El termini de la presentació de sol·licituds és el 15 de desembre de 2014. Les sol.licituds es lliuraran al despatx de Projectes Europeus.

Partners del Projecte Erasmus

Actualment, l’Institut Escola del Treball està portant a terme aquest projecte amb dues institucions de França, tant en la seva vessant d’estudi com la de pràctiques. Aquests partners son:

• Lycée Jules Guesde de Montpellier, en la regió de Languedoc-Roussillon pels estudiants de Formació Professional de Grau Superior de Comerç Internacional
  • Lycée Gaston Berger de Lille, en la regió de Nord-Pas-de Calais, pels estudiants de Formació Professional de Grau Superior de. Transport i Logística